gototopgototop

Vechea Poveste

Povești de viață ca la nimeni altcineva. Povești unice.

Sun19052024

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii lor. Aflati mai multe... [ x ]

Am alergat după Ariana de şapte ori, peste şapte mări şi şapte ţări...

Evaluare: / 1
Index
Am alergat după Ariana de şapte ori, peste şapte mări şi şapte ţări...
Pagina 2
Toate paginile

Povestea mea este o poveste de dragoste. Citind-o, veti constata cat de mult mi-am dorit sa o cuceresc pe cea care mi se strecurase in suflet si imi furase mintile, cate sacrificii am facut pentru ea si cu ce m-am ales in cele din urma. Nu stiu daca este o poveste extraordinara, dar mie mi se pare deosebita, avand in vedere ca, pentru a ajunge la inima Arianei, am mers in vacanta in Cipru, unde ea lucra ca ghid, de nu mai putin de sapte ori in acelasi sezon.

Numele meu este Stefan D., am 36 de ani, sunt din Iasi si am o situatie materiala grozava. Lucrez in domeniul telecomunicatiilor, castig gras, am conturi in banca, si tocmai din acest motiv a stat profitoarea Loredana cu mine peste trei ani: ca sa ma suga de bani. Nu am stiut, desigur, ca banii erau tot ce o interesa, si nicidecum persoana mea, ca nu are ganduri serioase si ca tot ce isi dorea era sa se simta bine, sa traiasca pe picior mare. Am fost orb, si pentru asta aveam sa platesc. Cum? Suferind. Cand, in urma cu doi ani, intr-un acces de sinceritate pe fond bahic, Loredana mi-a spus deschis ca nu m-a iubit niciodata, ci ca nu a iubit numai banii mei, am crezut ca innebunesc de furie, desi sunt pasnic din fire. I-am spus sa isi ia catrafusele si sa se care imediat din casa mea, dupa care, fiindca tinusem foarte mult la ea si disparitia ei din viata mea ma chinuia ca pe un caine schiop, mi-am luat concediu si am intrat intr-o convalescenta sentimentala prelungita, in care singurul tratament urmat era whiskey-ul. Noroc cu prietenii mei, care, dupa ce m-au lasat o luna sa imi beau mintile, temandu-se sa nu o iau razna, m-au tarat mai apoi cu forta intr-o excursie in Cipru... Acolo avea sa inceapa aventura care mi-a schimbat destinul.

Se intampla in urma cu doi ani, mai exact in mai. Nu mai fusesem in Cipru, asa ca am fost surprins sa constat ca, desi era inca primavara, temperaturile pe acele meleaguri erau foarte ridicate, depasind lejer 30 de grade. Ayia Napa fusese desemnata statiunea numarul 1 in materie de distractie nocturna, iar grupul meu de amici tocmai pe asta mizase. Sperau sa ne facem de cap prin cluburile de noapte si astfel sa uit de nefericita relatie cu fritpturista Loredana. De unde sa fi stiut ei ca, in cele 8 zile, cat am stat in statiune, nu aveam sa pun piciorul nici macar o data in vreun club sau discoteca?

Dar, chiar asa a fost. Ceva s-a intamplat chiar in aeroportul din Larnaca, unde am aterizat si de unde urma sa fim transportati cu autocarul la Ayia Napa. Cea care ne-a asteptat in Larnaca, o fata de vreo 25 de ani care s-a prezentat Ariana, ne-a instiintat ca va fi ghidul noastra pe toata durata sederii in Cipru si ne-a zambit simplu. Ei bine, nu am idee ce resort secret al sufletului meu a actionat acel zambet, insa stiu ca din acea clipa am uitat-o complet pe cea care imi zdrobise inima! Ramas ca hipnotizat, am privit-o minute in sir pe Ariana, neputandu-mi explica in niciunfel cu cata delicatete si frumusete o inzestrase natura. Efectiv, nu-mi putea lua ochii de la ea, si in acel moment am stiut ca ea era aleasa mea, ca instantaneu m-am indragostit nebuneste si ca tot ce imi doresc, desi nu o cunosteam, era sa imi petrec restul vietii alaturi de ea!

In zilele ce au urmat, i-am facut o curte asidua... In biletul de vacanta fiind incluse si cateva excursii la obiective de interes turistic din Cipru, era de datoria ghidului sa insoteasca grupul nostru de turisti de dimineata si pana seara. Asa se face ca Ariana era permanent cu noi, cea ce imi convenea de minune. Am aflat astfel ca terminase Facultatea de Turism, ca avea 27 de ani si ca pentru moment era detasata in Cipru, pentru doi ani, de catre firma din Romania la care era angajata. Nu stiu de ce, poate fiindca deja imi faceam planuri de viitor alaturi de ea, poate din alt motiv, dar chestia asta nu mi-a picat prea bine. Cu toate acestea, nu m-am gandit nicio clipa sa renunt la a o cuceri. Nu-mi pasa ca urma sa ramana inca doi ani peste hotare, tot ce stiam era ca eu si Ariana eram sortiti unul altuia si prin urmare trebuia sa fim impreuna.

Abia dupa cateva zile am inceput sa percep un oarecare interes al ei fata de persoana mea. Mai exact, era vorba de acele priviri intarziate cateva fractiuni de secunda asupra mea, care, pentru ceilalti turisti, mai mult ca sigur, treceau neobservate. Insa eu simteam... Si eram atat de fericit! Desigur ca prietenii care ma adusesera in excursie nu putusera sa nu sesizeze atat schimbarea starii mele sufletesti cat si motivul care dusese la asta. Ii observam uneori mustacind sau dandu-si coate pe furis, insa nu-mi pasa! Tot ce ma interesa era ca fata care imi furase inima sa fie a mea. Iar seara in care Ariana, in calitate de ghid al grupului, ne-a dus sa cinam la un restaurant cu specific local, seara in care mi-am facut curaj si am invitat-o la dans, nu am sa o uit niciodata.

Pentru ca atunci, pentru prima data, am simtit mireasma pieii Arianei; atunci, in timpul dansului la sentiment, pe acordurile unui fado puturos, am schimbat primele vorbe in particular cu ea. Si tot atunci, in timpul dansului, am avut o erectie necontrolata, erectie pe care minunea din bratele mele a simtit-o in mod cert, dar care nu a deranjat-o intr-atat incat sa se supere sau sa imi reproseze ceva... Din pacate, insa, cele 8 zile ale excursiei aveau sa zboare ca gandul si abia la aeroport, disperat fiind ca are sa dispara si n-am s-o mai vad niciodata, am reusit sa depasesc barierele de ordin interior si i-am marturisit de-a dreptul:

- Ariana, cred ca m-am indragostit de tine! Te-ar deranja daca as sa reveni intr-o alta excursie peste putin timp?

- Nu, sigur ca nu, de ce sa ma deranjeze, Stefan? Mi-ar face placere sa ne revedem, dar ma indoiesc ca se va intampla.

Habar nu avea, insa, ca se insela. Numai ce am revenit in tara, multumindu-le din suflet amicilor care avusesera ideea de a ma duce in excursia din Cipru, ca mi-am si intins antenele pentru a afla cum ma pot inscrie intr-o noua excursie in Ayia Napa. N-are rost sa va detaliez cat m-am zbatut si ce m-a costat intreaga operatiune, dar cert este ca, prin aceeasi agentie cu care calatorisem prima data, am reusit sa fac rost de un bilet “last minute”. Asa incat peste numai doua saptamani m-am imbarcam din nou in avionul care ateriza la Larnaca, unde Ariana, in calitate de ghid, urma sa-si intampine grupul de turisti si sa-l conduca la hotel. Ah, daca i-ati fi vazut mutra scumpa atunci cand ne-am reintalnit pe aeroport! S-a imbujorat mai tare ca o fecioara care vede pentru prima data barbatul gol, pe cale sa o faca femeie si cu greu a reusit sa baiguie:

- Tu, Stefan, aici? Tu, aici, din nou... Nu as fi crezut, Stefan.

Imi venea sa ma napustesc asupra ei si sa o strang in brate pana trupurile noastre s-ar fi contopit intr-unul singur, asa de draga imi era in acele clipe! Nu am putut uita insa ca se afla acolo in calitate de ghid al grupului de turisti si, prin urmare, m-am limitat la a-i zambi simplu si a-i strange mana destul de protocolar.

- Da, eu, in carne si oase. Buna, Ariana! Ti-am zis ca voi reveni...

Drumul spre fericire Am alergat după Ariana de şapte ori, peste şapte mări şi şapte ţări...